понеділок, 30 листопада 2009 р.

Президент Євроклубу

Привіт!Я класна дівчина на ім'я Олександра.Друзі кличуть Алєкс.Навчаюсь в школі№4.Обожнюю писати вірші,займаюся танцями,малюю.Мені 13 років і я відвідую клуб "Європлюс".Опікун тут Руслана Миколаївна. Це крута тьотка.Там неймовірно весело,одним словом класно!Нещодавно в нас були вибори президента і я перемогла.В цьому допоміг мені розум здобутий на попередніх заняттях.Ми святкуємо різні свята.Наприклад,нещодавно відзначали Хелловін.В цей клуб записала своїх товаришок.Вони і по цей час за це дякують.Кожне заняття ми розпочинаємо з гри.Також дивимося цікаві відео.В нас відведина спеціальна хвилина,під час якої ми розповідаємо цікаві історії і п'ємо чай з печивом.Всі члени "Європлюсу" мають галстуки.Якщо ви бажаєте записатися в "Європлюс" чи познайомитися зі мною телефонуй 0994517726.

Немає коментарів:

Дописати коментар